יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

מדור מוזיקה: מאור אדרי - "אמא שלי" (+ הורדה)

עטיפת האלבום השני.

למי שעוד לא יודע, פתחנו מדור חדש באתר בשם "מדור מוזיקה" ששם נעדכן במוזיקה ים תיכונית, לועזית וכל מה שנשמע טוב :)


הפעם החלטנו לרשום על מאוד אדרי, זמר ים תיכוני עולה שהוציא לאחרונה את השיר "אמא שלי", השיר נכתב והולחן ע"י מאור אדרי בעצמו לעיבוד והפקה מוזיקלית של יעקב למאי.

השיר יצא באופן רשמי לתחנות הרדיו ב16.9 ומאז הספיק לצבור 33,000 צפיות ביוטיוב! היום (24.9) מאור אדרי שחרר בשעות הבוקר את האלבום השני שלו "הכל כתוב" לחנויות, חלק גדול מהשירים באלבום כבר פורסמו בעמוד הפייסבוק שלו ובערוץ היוטיוב, אתם מוזמנים להיכנס להאזין!

הורדה של השיר המלא (איכות אולפן):
http://f2h.nana10.co.il/nphhlm5c7a

מילים לשיר :

אמא שהכל נראה אפור
את זאת שתומכת
את העצב מסלקת
אמא אמא...

אמא אף פעם לא הפסיקה
וכשעצוב הרגישה
ואת ידה הושיטה
אמא אמא...

אמא, אמא שלי
רוצה לומר לך תודה על מי שאת בשבילי אמא שלי
אמא כשהבנת אותי תמיד
וברגעים שלא הלך את היית שם בשבילי
אמא שלי אמא שלי

אמא זוכר את הימים היינו ילדים
הכל היה תמים אמא אמא
אמא היום שקצת גדלתי
ואת חיי המשכתי
כמה את יקרה לי אמא אמא...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צוות האתר משקיע שעות בתפעול האתר, חשוב לנו מהי דעתך: יש לך הערות ? משהו לשפר ? רוצה להודות לנו על המידע שסיפקנו? אתה מוזמן להגיב בתיבה למטה.

נא לשמור על שפה נקייה, כל תגובה גזענית וכדומה תמחק!