יום שישי, 27 בספטמבר 2013

מדור מוזיקה: אביב דיין בשיר חדש - "לא מוותר" (+ הורדה)

אביב דיין, זמר צעיר וחדש בז'אר הים תיכוני בן 20 מפתח תקווה, שחרר לאחרונה שיר חדש בשם "לא מוותר", סינגל רביעי מתוך אלבום אולפן ראשון שיצא לנו בהמשך.
השיר החדש וקצבי "לא מוותר", מגיע לאחר הסינגל "מה קורה לי" שכרגע ירד מאתר יוטיוב לצורך העברה לערוץ חדש ורשמי של אביב דיין המוכשר. אנחנו נעדכן, אל תדאגו.. ;)
השיר החדש הוא בסגנון משולב של מוזיקה מזרחית-ים תיכונית ומוזיקה אלקטרונית שמכניסה לו קצב שיגרום לכם לזוז..!


השיר החדש של אביב דיין נכתב למילים ולחן של שי שלום יחדיו עם אור כהן ולעיבוד והפקה מוזיקלית מקצועית של  עמית בלייז ושרון גל 'Bit'



מילים לשיר:


בית א'

את אומרת שאני מבולבל לא רציני
אבל הלב שלי שלך ,לנצח
די תביני אהובה קחי ת'לב במתנה
כל מה שתרצי אני אתן לך
כל מה שתרצי אני אתן לך.

מחפשת תרוצים, אומרת לא מתאים
ושלא נסתדר אף פעם.
ואם תהיי כאן לצידי אומר לך שאני
אתן לחייך טעם.

פזמון 2X

די עד מתי תגידי לא כדי ?
בואי ותהיי בין זרועותיי...

בית ב'
את אומרת שאני מבולבל לא רציני
אבל הלב שלי שלך ,לנצח
די תביני אהובה קחי ת'לב במתנה
כל מה שתרצי אני אתן לך
כל מה שתרצי אני אתן לך.

בואי מאמי ותראי,איך כמה שאני
מנסה לבנות לשנינו.
עתיד יפה וזוהר,אני לא מוותר
על החלום שלנו.

פזמון 2X
די עד מתי תגידי לא כדי ?
בואי ותהיי בין זרועותיי...

קישורים שימושיים:

תגובה 1:

צוות האתר משקיע שעות בתפעול האתר, חשוב לנו מהי דעתך: יש לך הערות ? משהו לשפר ? רוצה להודות לנו על המידע שסיפקנו? אתה מוזמן להגיב בתיבה למטה.

נא לשמור על שפה נקייה, כל תגובה גזענית וכדומה תמחק!