יום שלישי, 1 באוקטובר 2013

מדור מוזיקה: רגב הוד מפציץ בשיר ואיתו גם קליפ - "הלילה לא נגמר"

הזמר הים תיכוני רגב הוד שחרר לפני יומיים (29.9) שיר חדש שנקרא "הלילה לא נגמר" ואיתו גם קליפ, השיר החדש מגיע מתוך אלבומו השמיני במספר שישוחרר בחודשים הקרובים לחנויות המוזיקה.


הסינגל החדש הוא שיר קצבי בסגנון דאנס ים תיכוני.

את המילים לשיר "הלילה לא נגמר" כתב רגב הוד בעצמו ללחן של רביד קשת שבנוסף לקח חלק בהפקה המוזיקלית של השיר בשיתוף פעולה עם אבישי ספיר.

הסינגל החדש "הלילה לא נגמר" הוא השביעי במספר מתוך האלבום השמיני. הסינגל החדש מגיע לאחר הלהיטים: "י'חביבתי", "מלכודת דבש", "שתבואי", "אשת חיל" ובלדת האהבה "יום מיוחד".


מילים לשיר:

בית א'

אני לא מתייאש וזה נותן לי כח
לכתוב ולספר את שעליי עובר
ויש לי מצב רוח לומר הכל פתוח
הכל שונה מאז הגעת
וזה זורם בתוכי משגע אותי
רוצה לצעוק
בקצב המנגינה נכנסת לי לנשמה
רוצה אותך לידי

פזמון
בואי ותגידי הלילה לא נגמר
ניקח לנו תזמן עד מחר
תגידי וואי וואי וואי
לשנינו זה כדאי
לא נלך לישון הלילה שיגעון

בית ב'
אם יש לך רגשות עיזבי תהצגות
בואי תיתקרבי אליי כנסי לתוך חיי
תדעי את לא לבד אם רק תושיטי יד
אני אתן לך אהבה
וזה זורם בתוכי משגע אותי
רוצה לצעוק
בקצב המנגינה נכנסת לי לנשמה
רוצה אותך לידי

פזמון שני
בואי ותגידי הלילה לא נגמר
ניקח לנו תזמן עד מחר
תגידי וואי וואי וואי
לשנינו זה כדאי
לא נלך לישון הלילה שיגעון..

קישורים נוספים:

העמוד הרשמי של רגב הוד בפייסבוק >>
לעדכונים על רגב הוד דרך "ספורט פור יו" לחצו כאן >>
להאזנה לכל השירים של רגב הוד ביוטיוב לחצו כאן >>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צוות האתר משקיע שעות בתפעול האתר, חשוב לנו מהי דעתך: יש לך הערות ? משהו לשפר ? רוצה להודות לנו על המידע שסיפקנו? אתה מוזמן להגיב בתיבה למטה.

נא לשמור על שפה נקייה, כל תגובה גזענית וכדומה תמחק!